Autor Wątek: Regulamin działu PSP - proszę się zapoznać.  (Przeczytany 3538 razy)

Offline Kamila_

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 10 236
  • Płeć: Kobieta
  • Data rej.: 16.03.2006
Regulamin działu PSP - proszę się zapoznać.
« dnia: 01.08.2011 o 10:26 »
Regulamin działu Pokaż Swojego Psa:
1. Celem działu jest umożliwienie właścicielom Owczarków Niemieckich i psów w typie rasy (przypominających owczarki) prezentowania swoich czworonogów. Wątki innych przedstawicieli ras będą usuwane.
2. Psi temat może pełnić funkcje: ogólnej prezentacji swojego psa/psów (forma blogowania, prowadzenie pamiętnika oraz zapiski z życia swojego psa).
3. Jeden temat może być poświęcony jednemu, bądź kilku psom. Wątki powielone będą scalane w jeden lub w skrajnych przypadkach kasowane.
4. Zdjęcia psa innego użytkownika, wrzucone do czyjejś galerii będą również kasowane, gdyż założyciel tematu może sobie tego nie życzyć.
5. Tytuł wątku musi zawierać imię psa/psów  (można dodać przydomek - jeśli pies go posiada, dopuszczalny jest także krótki dopisek, etc).
6. Przedstawiając zdjęcia psa użytkownik oświadcza, że zdjęcie jest jego autorstwa, bądź uzyskał zgodę autora zdjęcia do jego publikacji.
7. Zabrania się umieszczania zdjęć które:- zawierają treści nawołujące do przemocy, nienawiści lub nietolerancji,- zawierają treści niecenzuralne, wulgarne lub obraźliwe
8. W jednym poście można zamieścić maksymalnie 10 zdjęć. W celu dodania kolejnych, należy wkleić je w następny post.
9. Niedopuszczalne jest notoryczne umieszczanie postu pod postem (nie tyczy się to umieszczania zdjęć). W celu dodania kolejnej wypowiedzi zaleca sie jej edytowanie, na co pozwala funkcja edycji.
10. Dopuszczalne jest cytowanie tylko JEDNEGO zdjęcia w formie wizualnej. Większa ilość zdjęć może być cytowana tylko i wyłącznie za pomocą linków (odnośników).
11. W przypadku gdy autor tematu nie zaloguje się do forum Owczarek.pl przez 12 miesięcy - temat w PSP zostaje bezpowrotnie skasowany.
Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do edytowania i kasowania zdjęć oraz treści niezgodnych z powyższymi zasadami i z głównym regulaminem korzystania z serwisu.
Każdy uczestnik działu "Pokaż swojego psa" jest zobowiązany do przeczytania i przestrzegania tego regulaminu.  Wątki zablokowane z powodu niezgodności z regulaminem są jeszcze przetrzymywane przez 24 godziny, po czym są usuwane całkowicie. Regulamin może ulec zmianie i uznaje wyjątki.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z konsekwencji jego nieprzestrzegania.
w razie pytań proszę o kontakt pw. Administrator lub moderatorami
REGULAMIN JEST WAŻNY WRAZ Z DATĄ 01.08.2011r.
Aktualizacja o pkt 11 - 08.01.2013 - wchodzi w życie w dniu 8 stycznia 2013