Autor Wątek: Choroba lokomocyjna  (Przeczytany 1828 razy)

Offline jezyk403

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data rejestracji: 22.07.2013
  • M: Skwierzyna
Choroba lokomocyjna
« dnia: 08.08.2013 o 20:41 »
Jakie tabletki na lokomocje polecacie dla pieska podczas jeżdzenia w pojeździe ?

Offline capri

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 19 637
  • Data rejestracji: 08.07.2007
  • M: Warszawa
Lokomocja
« Odpowiedź #1 dnia: 08.08.2013 o 20:47 »
my jedziemy na aviomarinie. 1 tabletka pies nic nie je od 15 poprzedniego dnia. 

Offline Ania12387

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Kobieta
  • Data rejestracji: 28.06.2013
Lokomocja
« Odpowiedź #2 dnia: 08.08.2013 o 20:51 »
Nam hodowca doradził by nie podawać nic rożnie mówią że można aviomarin i takie leki jak małym dzieciom ale powiem ci szczerze z doświadczenia że przeważnie choroba lokomocyjna u psów mija z wiekiem mój wymiotował w samochodzie do 8 mc od 2 mc jest ok my często z nim jeżdziliśmy na bardzo krótkie trasy by się oswoił z jeżdzeniem potem na dłuższe i w momencie gdy się kręcił slinił zatrzymywaliśmy sie na 10 min no i jechaliśmy dalej no i na szczescie mu przeszlo Najlepiej działa poprostu gdy widzisz że pies sie denerwuje poprostu stanąc na chwile choć jest to kłopotliwe psiak się przyzwyczai do jeżdzenia z czasem Moja koleżanka która ma psa 6 letniego i niestety nie minęło choc nie wymiotuje juz zawsze na długie trasy podaje lokomotiv (ale nie zawsze zadziała)podobno sa też weterynaryjne tabletki ale one działaja głownie uspokajająco wiec nie zawsze na wymioty
Musisz wypróbowac co działa na twojego psa I tak jak Capri napisała najlepiej ostatni posiłek koło 15 dzień przed jazda to tez ograniczy problem



Ania123872013-08-08 20:55:45

Offline jezyk403

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data rejestracji: 22.07.2013
  • M: Skwierzyna
Lokomocja
« Odpowiedź #3 dnia: 08.08.2013 o 20:55 »
dzięki Ania za dobra podpowiedź, moja sunia ma dopiero 4 miesiace, coś zastosuje napewno.

Offline Ania12387

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Kobieta
  • Data rejestracji: 28.06.2013
Lokomocja
« Odpowiedź #4 dnia: 08.08.2013 o 20:57 »
Jak jest taka mała to ja bym narazie nic nie podawała stopniowo ja oswajaj


Offline Maciek1979

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data rejestracji: 25.10.2016
  • M: Wieluń
Ślinienie się szczeniaka
« Odpowiedź #5 dnia: 21.11.2016 o 15:37 »
Witam
Mam pytanie...mam 8 tyg szczeniaka i podczas jazdy samochodem zaczyna się bardzo ślinić. Czy moze być to związane ze stresem wywołanym właśnie jazdą autem. Dodam, że poza jazda nie zauważyłem nadmiernego ślinienia. Czy to z czasem przejdzie? Czy są może jakieś tabletki dla psów aby temu zapobiec? Z gory dziekuje za odpowiedzi...

Offline Paulina K.

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 3 418
  • Płeć: Kobieta
  • Data rejestracji: 21.03.2015
  • M: Szczecin
Odp: Ślinienie się szczeniaka
« Odpowiedź #6 dnia: 21.11.2016 o 18:06 »
wiesz co moja nixi tak miała przez kilka tygodni potem jej przeszło, nie dawałam żadnych środków ani nic nie robiłam. jak jechaliśmy do weta czy gdzie indziej to zanim ją wyciągnęłam z auto to musiałam wytrzeć ręcznikiem bo wyglądała jakby się kąpała, teraz to jeździmy nawet po 600 km w jedną stronę i jest wszystko ok.

Offline monikach

  • Moderator
  • Pasterz
  • ****
  • Wiadomości: 14 089
  • Data rejestracji: 30.09.2004
  • M: Lublin
Odp: Choroba lokomocyjna
« Odpowiedź #7 dnia: 21.11.2016 o 20:09 »
Wiele psich dzieciaków tak ma, częste przejażdżki systematycznie i powinno minąć.

Offline .Dorka.

  • Owczarkarz
  • **
  • Wiadomości: 1 683
  • Płeć: Kobieta
  • Data rejestracji: 30.10.2016
  • M: Katowice
Odp: Choroba lokomocyjna
« Odpowiedź #8 dnia: 21.11.2016 o 21:01 »
Ja biorąc  od właścicieli psa goldena miał wtedy 10mc boroczek równo z zegarkiem w ręku co 30min  wymioty  . Jechaliśmy trasa Rzeszów -Katowice masakra . W domu już  zaczęliśmy  jazdy 3-4 razy dziennie, od około 20min przez tydzien. Potem zwiększaliśmy chyba gdzieś około 10min i przeważnie  każdy taki wypad kończył sie w parku brykusianiem. Magiczne 30 minut z początku dawało znać ale jak wszystko, trzeba czasu. Chłopoczek potem jazdę kojarzył imprezka  koledzy brykusianie  :D Jednak każdy psiak jest inny  ;)

Offline KohamHomiki22

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data rejestracji: 27.09.2022
  • M: Dom
Odp: Choroba lokomocyjna
« Odpowiedź #9 dnia: 13.01.2023 o 11:46 »
Myśle, że możesz zapoznać się z artykułem https://pupilek.com.pl/jak-wyglada-choroba-lokomocyjna-u-psa/ Ja znalazłam tam informacje, które pomogły w chorobie lokomocyjnej mojego pieska.