Autor Wątek: [info] Dział "Seminaria/obozy/warsztaty"  (Przeczytany 172 razy)

Offline Nanami

  • Pasterz
  • ****
  • Wiadomości: 9 333
  • Płeć: Kobieta
  • Data rej.: 26.08.2003
[info] Dział "Seminaria/obozy/warsztaty"
« dnia: 08.04.2014 o 21:31 »
Dział ten powstał z myślą o sprawnym informowaniu forumowiczy o organizowanych szkoleniowych wydarzeniach kynologicznych tj. spotkaniach z pozorantami, warsztatach węchowych, obozach sportowych itd. Proszę przy zakładaniu wątku zastosować się do reguł:
1. Co napisać w temacie
W temacie wątku musi być data (w przypadku kilkudniowych wydarzeń - konkretna data, w przypadku cyklicznych wydarzeń - wystarczy rok). W temacie musi być również nazwisko prowadzącego zajęcia bądź teamu, który będzie prowadził zajęcia. Wskazane jest też krótkie określenie dziedziny sportu, której dotyczy dane wydarzenie (tropienie, obedience itd.). Konieczne jest podanie miejscowości, gdzie odbędzie się to wydarzenie.
Przykładowy szablon:
Treningi [IPO, tropienia...] z [wstaw prowadzącego] - [miejscowość] - [data]
2. Co zawrzeć w poście
W temacie powinno być jak najwięcej szczegółów dot. miejsca, czasu, kosztów uczesnictwa. Powinny znaleźć się informacje o prowadzącym zajęcia oraz o organizatorze. Wymagane są namiary kontaktowe bezpośrednio do organizatora w celu uzyskania bezposrednich informacji o wydarzeniu. Wskazane są informacje o kosztach udziału w imprezie.
3. Spotkania cykliczne, wydarzenia jednego organizatora
W przypadku cyklicznych spotkań wskazane jest założenie jednego wątku, w którym będą uzupełniane informacje o kolejnych spotkaniach. W przypadku gdy organizator chce w jednym wątku prezentować wszystkie wydarzenia przez siebie organizowane również ma możliwość założenia jednego wątku i umieszczania w nim informacji.
4. Archiwizacja i kasacja wątków
W większości wypadków tematy tutaj zakładane traktowane są jako informacyjne. Są one kasowane po minimalne miesiącu od zakładanej daty zakończenia wydarzenia. Wyjątkiem są tematy, w których biorą udział forumowicze i czynnie wypowiadają się o danej imprezie na łamach forum, dzielą się zdjęciami itd. w takim wypadku tematy te pozostają otwarte, a po wygaśnięciu wątku są zamykane i archiwizowane.

Administrator i moderacja zastrzegają sobie prawo modyfikacji, w tym kasowania wątków, niezależnie od powyższego regulaminu. Bardzo prosimy o stosowanie się do w/w podpunktów - pozwolą one zachować przejrzystość forum. Administrator i moderacja mogą w każdej chwili zmienić w/w punkty regulaminu.
Anka & Kaza ['] (15.06.2003-11.07.2016) & Lili