Autor Wątek: 3 miesięczny owczarek niemiecki krótkowłosy  (Przeczytany 574 razy)

Offline benyn

• Forumowicz
  • *
  • Data rej.: 25.06.2018
  • M: Głogów
3 miesięczny owczarek niemiecki krótkowłosy
« dnia: 25.06.2018 o 22:26 »
Witam. W pierwszej linii chciałbym się przywitać. Mam na imię Adrian i jestem początkujący w temacie owczarków. Mam 3 miesięczną suczkę o imieniu Luna. Jest ze mną od 7 tygodnia jej życia. Nie jest jednak z "profesjonalnej" hodowli i nie ma rodowodu. Wybierając ją przede wszystkim kierowałem się miłością do zwierząt, bez potrzeby jeżdżenia na wystawy etc. Pewnego dnia po prostu natrafiłem na ogłoszenie o szczeniaczkach i dalej już się domyślacie. Z tego co widziałem to jej ojciec był długowłosy, a matka krótkowłosa. Prześledziłem trochę artykułów na różnych stronach, ale to tylko jeden wielki mętlik z tego wszystkiego powstał. I tak trafiłem do Was, osób które mają teorie, praktykę i nie tylko. Moją 12 tygodniową suczką karmię do tej pory suchą karmą BritCare Puppy Lamb&Rice. U weterynarza zostało mi powiedziane, że owa karma jest co najmniej dobrą jeśli chodzi o składniki i "odpowiednio" zbilansowaną. Do wczoraj miała miskę z jedzeniem całodobowo, jednak z tego co wyczytałem, to w tym wieku powinienem karmić ją od 3ch do 4ch razy na dobę. I tutaj zaczynają się schody. Ja pracuję od 8 o 16:30 a moja partnerka od 07:30 do 16:00. I teraz pytania do Was moi drodzy. Czy rano np o 07:00 przed naszym wyjściem, następnie o 16:30 i o np. 20:00 będą to odpowiednio rozłożone godziny karmienia?